wnioski-nadpłata

Nadrzędna kategoria: WYDARZENIA
Utworzono: poniedziałek, 07, grudzień 2020 16:16
Poprawiono: poniedziałek, 07, grudzień 2020 16:17
Opublikowano: poniedziałek, 07, grudzień 2020 16:16
Administrator
Odsłony: 303

 

Informacja

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Sułkowicach informuje o konieczności złożenia wniosku o zwrot nadpłaty za żywienie z powodu zawieszenia zajęć w  szkole w związku z wystąpieniem  epidemii COVID-19. Zwroty będą dokonywane na podstawie poprawnie wypełnionego wniosku złożonego w szkole do dnia 10 grudnia 2020 r.

 

Niezłożenie wniosku w terminie skutkuje utratą kwoty zwrotu.

 

Kwota zwrotu będzie podana indywidualnie rodzicowi  przy składaniu wniosku.

 

Wniosek do pobrania w załączniku.

 

Przyjmowanie wniosków od poniedziałku tj. 7.12.2020 r. do środy tj.  9.12.2020 r.  od 7.00-17.00 a w czwartek tj. 10.12.2020 r. od 7.00-15.00

 

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (wniosek-zwrot nadpłaty.doc)wniosek-zwrot nadpłaty.doc[ ]32 Kb