Menu Zamknij

klasy V w Pieninach

Piątoklasiści w Pieninach (15-16.05.2024r.)

Gdy inne szkoły w całej Polsce żyły egzaminami ósmoklasistów, my podziwialiśmy przepiękne widoki: ze zdobytego przez nas szczytu Trzech Koron i z góry Wdżar w Kluszkowcach (na ten drugi wjechaliśmy już jednak kolejką). Ten udany dzień zakończyły rozgrywki sportowe na boisku w Czorsztynie, gdzie nocowaliśmy. Uwierzcie, że nikt nie miał kłopotów z zaśnięciem!

Następny dzień rozpoczęła wędrówka wąwozem Homole. Po drugim śniadaniu na górskiej polanie, zeszliśmy do Jaworek i udaliśmy się do Szlachtowej, bo zobaczyć wnętrze cerkwi. Kolejny postój: spacer po Szczawnicy (pyszne lody!). Na zakończenie udaliśmy się do Niedzicy, gdzie obejrzeliśmy ogromną zaporę wodną, na przystani zjedliśmy obiad, by po chwili już znaleźć się na pokładzie „Harnasia”, którym popłynęliśmy w rejs wycieczkowy po Jeziorze Czorsztyńskim. Ostatnim punktem programu było zwiedzenie zamku „Dunajec” i oczywiście zakup pamiątek, które będą nam przypominały wspaniały chwile i piękne widoki.