Szkoła Podstawowa nr 2
imienia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sułkowicach

Wycieczka klas VII w Pieniny

Wycieczka klas siódmych w Pieniny.

28 kwietnia kl.7a razem z kl.7b pojechały na wycieczkę w Pieniny.Zbiórkę mieliśmy bardzo wcześnie bo o 6:40! Gdy wszyscy już dotarli i każdy zajął swoje miejsce w autobusie - wyruszyliśmy! Podróż minęła w przyjemnej atmosferze. Za oknem migały piękne, widoki a przewodnik opowiadał o mijanych miejscach.

Pierwszym punktem wycieczki był wąwóz Homole. Wydawało się, że wszystko jest w porządku, lecz kiedy weszliśmy na szlak, zrzedły nam miny. Dzień wcześniej musiało nieźle padać, bo wszędzie było błoto. Co chwila ktoś się wywracał i brudził. Po powrocie do autokaru niektórzy musieli się przebierać. Ze szczytu zjechaliśmy wyciągiem narciarskim oglądając cudowne widoki.

Następnie oglądaliśmy cerkiew w Szlachtowej, gdzie robiliśmy klasowe zdjęcia. Kolejnym punktem programu było zwiedzanie Szczawnicy. Spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym, zatrzymując się w ciekawych miejscach i słuchając opowieści przewodnika. Później dotarliśmy do pijalni, gdzie próbowaliśmy różnych wód zdrojowych, jednak ich smak nie każdemu przypadł do gustu. Na zakończenie pobytu w Szczawnicy wybraliśmy się na lody. Kolejną atrakcją było Jezioro Czorsztyńskie oraz Niedzica. Zwiedziliśmy tam zamek i zaporę, po czym udaliśmy się do pobliskiej restauracji, gdzie zajadaliśmy się frytkami, zapiekankami i nuggetsami. Rejs statkiem zakończył ten cudowny dzień, a droga powrotna minęła pod znakiem śpiewu i śmiechów. Szczęśliwi wróciliśmy do domu.